Jump to content
URDU FUN CLUB
Last Chance ! Private Cloud Activation Last Date 15-11-2020 After Last Date Not include Previous Purchase in your Private Cloud

DR KHAN

Co Administrators
  • Content Count

    5,375
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1,120

DR KHAN last won the day on November 15

DR KHAN had the most liked content!

Community Reputation

15,405

About DR KHAN

  • Rank
    Best Writer

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

32,677 profile views
  1. اس کا انتظام جناب ایڈمن نے کر دیا ہے اور ایک دوست کو یہ کام سونپ دیا ہے۔ ان سے ایک فیس بھی طے ہو گئی ہے اور وہ کہانی ٹائپ کیا کریں گے۔ مگر مسلئہ املا کی غلطیوں کا اکثروبیشتر آتا ہے۔ آپ نے دیکھا ہو گا کہ میں مکالمے الگ لکھنے کا عادی ہوں اور جملے کی سطریں اور دیگر اہم چیزوں کا بھی خیال کرتا ہوں۔مثال کے طور پہ ایسا لکھنا ہو کہ اس نے کہا میری تمہاری ہوں اور تم میرے۔ میں بولا کہ میں اس بات کا اعتراف کرتا ہوں کہ میں بھی تم سے محبت کرتا ہوں۔یہ کہہ کر وہ چلی گئی اور میں نے اس کو کہا کہ تم پریشان نہ ہونا۔ وہ بولی اچھا ٹھیک ہے۔ میں اس کا ایسا لکھتا ہوں۔ اس نے کہا: میں تمہاری ہوں۔ میں بولا؛میں اعتراف کرتا ہوں۔ یہ کہہ کر وہ چلی گئی اور میں نے کہا: تم پریشان نہ ہونا۔ وہ بولی:اچھا ٹھیک ہے۔ دونوں میں تھوڑا سا بنیادی فرق ہے۔یہ جیسے جیسے وہ دوست سمجھتے جائیں گے مسلئہ حل ہوتا جائے گا۔
  2. کہانی لکھنا ایک مشکل کام ہے اور میں پچھلا پورا ہفتہ ڈسٹرب رہا، مجھے گھر بدلنا پڑا۔ اس سے قبل مجھے ملک بدلنا پڑا جس کا علم صرف جناب ایڈمن کو تھا۔ آپ کو یہ جان کر حیرت ہو گی کہ مجھے دوسرے ملک میں سیٹل کرنے میں ایڈمن کا بھی بڑا اہم کردار ہے۔ ان معاملات کی وجہ سے کام میں تعطل آیا ہے، بہرحال اب میں یورپ میں موجود ہوں اور سیٹل ہوں۔ کام کا یہاں کا روٹین پاکستان سے ٹف ہے مگر ہم کسی سے ڈرنے والے نہیں اور کام مکمل کرنے والے ہیں۔ ہوس کی آخری اپڈیٹ کچھ ہی دن دور ہے اور ہوس مکمل ہوجائے گی۔ اس کے بعد ہم پردیس اور کھپرو کی ملکہ کے ساتھ ساتھ نیا سلسلہ شروع کریں گے۔ بس دعاگو رہیے۔ اس کہانی میں آگے آنے والے موڑ بڑے ہی سنسنی خیز اور پرلطف ہیں۔ روحی اور اکری کی بہن کے ساتھ ساتھ نئے سے نئے معاملات سامنے آئیں گے۔ مگر یہ پہلی ترجیع نہیں، ہمارے مستقل سلسلے پہلی ترجیع ہوں گے۔
  3. سب سے پہلی بات تو جناب یہ ہے کہ کہانی ہم نے فری شروع کی تھی اور یہ فری ہی رہے گی۔ ہم اس سے پیسہ نہیں کمانا چاہتے بس ہم فورم کی رونق چاہتے ہیں۔ مگر اگر کوئی اس کو چرا کر دوسری جگہوں پر اپنے نام سے لگائے یا پیسہ لے کر دوسرے گروپوں میں شئیر کرے تو ہمیں کیا فائدہ ہوا۔ ان سب کے باوجود ہم زبان کے پکے ہیں کہ اس کو مکمل کریں گے مگر اپنے سلسلے پہلی ترجیح ہوں گے۔ آپ یقین نہیں کریں گے کہ روز کام سے وقت نکال کر لکھنا اتنا مشکل ہے کہ دانتوں تلے پسینہ آ جاتا ہے۔ یورپ کی زندگی ویسے بھی ٹف ہے۔ یہ سب ہم سے جب چوری ہوتا ہے تو دل بڑا برا ہو جاتا ہے۔ لکھنے سے زیادہ توانائی چوری بچانے میں لگتی ہو تو بندہ توجہ کام پہ کیسے مرکوز کرے۔
  4. جناب انتظار تو کیجیے۔ ہم ہمیشہ وہ کام تب کرتے ہیں جب کسی نے سوچا نہ ہو۔ یہ کیا بات ہوئی کہ ایک دن یاسر جاتا اور ایک سین ہو جاتا؟ یہ تو سب نے سوچا ہوا تھا، سین تو وہ ہے کہ ماہی بھیگی ہوئی ملی اور کسی کے وہم و گمان میں نہیں تھا کہ کیا ہو گا اور کیا کچھ ہو گیا۔
  5. ہم ایسے چور عناصر کی بدولت سسٹم کو سخت سے سخت کیے جا رہے ہیں تاکہ کسی نہ کسی طرح ان سے چھٹکارا مل سکے۔ بہرحال یہ فری کہانی ہے سب کو فری میں ملنی ہے پھر بھی چوری کی پتا نہیں کیا تک ہے؟
  6. Bilkul kio Nahi Koi aisa hai Jo audio mein sun Kar type Kar de?
  7. میری کوشش ہے کہ ایک دو دنوں میں ایک چھوٹی سی اپڈیٹ دے دوں،۔ تاکہ کم از کم یہ تاثر زائل ہو کہ میں چلا گیا ہوں۔ امید ہے قاری سمجھیں گے کہ تھوڑی بھی ان دنوں غنیمت ہے۔
  8. یہ پہلا کمنٹ ہے جس نے مجھے سوچنے پہ مجبور کیا ہے۔ یہ بات تو میرے دماغ میں آئی ہی نہیں کہ ہم اگر کہانی نہیں لکھ پا رہے تو ہم کم از کم کچھ جھلکیاں دے سکتے ہیں کہ لوگ کم ازکم سمجھیں کہ کیا کیا ہو سکتا ہے یا رائیٹر نے کیا کیا سوچا ہوا ہے۔ کیا کوئی یا سبھی قاری تھوڑا سا مزید اس بات پہ گفتگو کر کے کوئی بہتر رائے بنا سکتے ہیں۔ اس سے کچھ حوصلہ ہی ہو جائے گا۔
  9. ہم یہ کوشش کر کے دیکھ چکے ہیں کہ پہلے ایک طویل سا ڈیٹا بنا لیں اور تھوڑا تھوڑا شئیر کرتے جائیں مگر جب مہینوں تک آپ کے پاس لکھنے تو دور فورم وزٹ کرنے کا وقت بھی پوری طرح نہ مل پاتا ہو تو بندہ بالکل ہی بےبس ہو جاتا ہے اور وہ ڈیٹا بھی ایک دن ختم ہو جاتا ہے۔ میں نے جب لکھنا شروع کیا تھا تو اس وقت جاب کی نوعیت الگ تھی، کام الگ تھی،عہدہ الگ تھا،شہر الگ تھا،زندگی غیر شادی شدہ تھی، کمائی کم ہو یا زیادہ ،ایسی کوئی پریشانی نہیں تھی۔ بارہ سال میں میں نے آٹھ شہر تبدیل کیے، جو کہ جاب کی ضرورت تھی اور تبادلہ بھی ملازمت کا اہم جزو ہوتا ہے۔ نئے شہروں میں بسنا اور مصروفیات کو اس درجے پہ لانا کہ فراغت مل سکے،تاکہ ہم اپنا لکھنے کا شوق پورا کر سکیں، یہ سب ایک مشکل کام ہے۔ ان دنوں میں ایک بار پھر نئے شہر میں بسنے اور نئی قسم کی ملازمت کرنے کی سعی میں ہوں۔ ایک مثبت بات یہ ہے کہ میں نے نوکری چھوڑ کر چھوٹے پیمانے پہ کاروبار شروع کیا ہے،دراصل کاروباری شراکت جسے کہتے ہیں۔ چھ مہینے مجھے اس کو رجسٹر کرنے میں لگ گئے۔ اب اس کی پروموشن چل رہی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ کہانیوں کو وقت نہیں دے پایا۔ بہرکیف زندگی اس کا نام ہے اور ہم سب کو پرامید رہنا چاہیے۔ ایک بات کا بس آپ کا یقین ہونا چاہیے کہ اگر میرے پاس وقت ہو تو میں کہانی نہ لکھوں یہ ہو ہی نہیں سکتا۔ اگر اپڈیٹ نہیں آ رہی تو یقین مانیں میرے کسی بھی سلسلے کی نہیں ہیں۔ پردیس،ہوس، کھپرو کی ملکہ، کسی کی بھی ایک سطر کی نہیں۔یہ نہیں ہے کہ یہ فری ہے تو اس کو میں نہیں لکھ رہا۔ فورم کے پیڈ ممبر اس بات کی گواہی دیں گے میں نے پیڈ سے زیادہ اس کو لکھا تھا اور صرف اسی نیت سے کہیں کسی کو مایوسی نہ ہو کہ یکے بعد دیگرے لکھاری اس کو چھوڑ کر چلے جاتے ہیں۔
  10. دیکھیں کوئی بھی رائیٹر اس نیت سے کہانی نہیں لکھنا شروع کرتا کہ میں مکمل نہیں کروں گا۔ وہ جب بھی شروع کرتا ہے اس کے پاس انجام تک مکمل کہانی کا ایک سانچہ ہوتا ہے۔ کہانی کو مقبولیت کے حساب سے ادھر ادھر کیا ضرور جاتا ہے مگر وہ منطقی انجام تک جاتی ضرور ہے۔ مگر دنیا میں کچھ بھی متوقع ہو سکتا ہے۔انسان نے جب کہانی شروع کی ہو تو اس وقت کے حالات اور معاملات اس کے بعد میں آنے والے وقت میں جدا ہو سکتے ہیں۔ یہی اکثر لوگوں کے ساتھ ہوتا ہے کہ وہ کہانی شروع کر کے مکمل نہیں کر پاتے۔ ہمارا سلسلہ پردیس کم و بیش دس سال سے چل رہا ہے اور ابھی تک ہم اس کو چلائے ہوئے ہیں۔ اس میں کئی کئی بار تعطل آیا مگر انشااللہ بشرط زندگی اس کو مکمل کریں گے۔ اسی طرح ہمارے دیگر بھی سلسلے ہیں جن کو ہم مکمل کریں گے۔
  11. یہ کمنٹ پڑھ کر شدت سے احساس ہوتا ہے کہ کہانیاں لکھنا ہی غلط کام ہے۔ کہانی مفت میں ملتی ہے تو یہ درست ہے اور نہ مل پائے تو لکھنے والا پیسہ بٹورنا چاہتا ہے۔ کوئی چرا لے تو وہ قصوروار نہیں ہے بس اپڈیٹ نہ دینے والا ہی ہے۔ جناب آپ کو ہم نے مجبور نہیں کیا کہ یہاں موجود رہیں، آپ شوق سے وہیں جائیں جہاں سے تشریف لائے ہیں۔ ہم چھوٹے لوگ ہیں، چوری کو ناپسند کرنے والے اور اپنی کہانیاں خود لکھنے والے۔ جب ہمارے پاس مہلت ہو گی ہم انشااللہ ہر سلسلے کو نہ صرف اپڈیٹ کریں گے بلکہ مکمل بھی کریں گے۔
  12. تمام قارئین کو سلام۔ ان دنوں مجھے کمنٹس پڑھنے کا بھی موقع ہفتے میں ایک دو دنوں بعد ہی مل پاتا ہے۔ خیر،وقت وقت کی بات ہے جناب۔ جب وقت ہوا کرتا تھا تو ہم کہانیاں لکھ لیا کرتے تھے اب وہ سب قصہ پارینہ لگتا ہے۔ ممبران سے بس اتنی ہی گزارش ہے کہ دعاگو ہوں کہ کام میں تھوڑا سا اعتدال پیدا ہو۔ بہرکیف، اس کہانی کو ہم فری ہی چلائیں گے اور اس سے پیسہ کمانا ہم کو مقصود نہیں تھا اور نہ ہے۔ جو ہماری پیڈ کہانیاں ہیں ہم سال سال سے ان کو اپڈیٹ نہیں کر سکے۔ کورنا زندگی میں پہلی بار آیا ہے اس نے ہمارے کام میں بہت خلل ڈالا ہے۔ امید کرتے ہیں کہ معاملات جلد اپنی اصل شکل میں واپس آئیں گے۔
  13. ووت بڑی ظالم شے ہے اور بندہ وقت کا غلام ہے۔ میں نے اس فورم کو اگر کچھ دیا ہے تو وہ وقت ہے۔ ان دنوں میرے پاس بس وقت کا ہی فقدان ہے۔ ایڈمن صاحب سے روز بات ہوتی ہے اور روز میں ان سے نیا وعدہ کر لیتا ہوں اور پھر وقت آنے پر ایک نیا وعدہ۔ بہر کیف نہ میں حوصلہ ہارا ہوں اور نہ جناب ایڈمن صاحب۔ اس کہانی کا کیا مستقبل ہو گا وہ تو ہم بعد میں طے کریں گے مگر چوری والا معاملہ آپ سب کے سامنے ہے۔ ہم اپڈیٹ اسی دن چور لے اڑتے ہیں اور ہم اپنے فورم کا قیمتی ڈیٹا سنبھالنے میں مصروف ہو جاتے ہیں۔ میں اگر خود پہ ستم ڈھا کر کہانیوں کو اپڈیٹ کر بھی دوں تو فورم یا مجھے کیا فائدہ۔ سب تو چور لے اڑے۔ اسی لیے بندہ سوچتا ہے کہ چلو یار کم ازکم خود کو تو عذاب میں نہ ڈالو۔
×
×
  • Create New...