Jump to content
URDU FUN CLUB
Sign in to follow this  
Administrator

گوگل کی ضد برقرار، گستاخانہ فلم دوبارہ لگا دی گئی

Recommended Posts


گوگل کی ضد برقرار، گستاخانہ فلم دوبارہ لگا دی گئی
گوگل نے یو ٹیوب پر مسلمانوں کے خلاف تعصب کو ختم کرنے کی بجائے گستاخانہ فلم کو ترمیم کرکے دوبارہ یو ٹیوب پر لگا دیا ہے

پچھلے ہفتے گوگل کو یو ٹیوب سے اسلام کے خلاف ویڈیو ہٹانے کا حکم دیا گیا تھا جو کہ ایک اداکارہ کے کیس کرنے کے بعد منظرِ عام پر آیا جو کہ ویڈیو میں کام کر رہی تھیں۔
عدالت کے فیصلے کی تعمیل کرتے ہوئے گوگل نے ویڈیو ہٹانی شروع کر دی تھی۔لیکن کل امریکی عدالت نے گوگل کی درخواست کو قبول کرتے ہوئے ان ویڈیوز کا ترمیم شدہ ورژن اُس اداکارہ کا کردار کاٹ کر چلانے کی اجازت دے دی ہے۔
Cindy Lee Garcia

نے کہا تھا کہ ویڈیو کی وجہ سے اسے جان سے مارنے کی دھمکیاں دی جا رہی ہیں۔
ویڈیو کو ہٹانے کے حکم پر گوگل نے درخواست دی تھی کہ ان کی عدالت میں دائر اپیل کا فیصلہ آنے تک ویڈیو کو ویب سائٹ پر رکھنے کی اجازت دی جائے جیسے عدالت نے نا منظور کر دیا تھا۔اب گوگل کو

Cindy Lee Garcia

کے ویڈیو میں ظاہر ہونے والے حصہ کو نکال کر ترمیم شدہ ویڈیو چلانے کی اجازت دے دی گی ہے۔
انہی وجوہات کی بنا پر یو ٹیوب 17 ستمبر 2012 سے پاکستان میں بند کر دی گئی تھی۔ جو فلحال بند ہے۔امریکی عدالت کے فیصلہ کے بعد امید کی جارہی ہے کہ پاکستان میں بھی یو ٹیوب پر لگی 18 مہینوں کی پابندی اٹھا لی جائے گی۔لیکن اب ایسا ہوتا دکھائی نہیں دے رہا۔

Share this post


Link to post

اردو فن کلب کے پریمیم سیریز اور پریمیم ناولز اردو فن کلب فورم کا قیمتی اثاثہ ہیں ۔ جو فورم کے پریمیم رائیٹرز کی محنت ہے اور صرف وقتی تفریح کے لیئے فورم پر آن لائن پڑھنے کے لیئے دستیاب ہیں ۔ ہمارا مقصد اسے صرف اسی ویب سائیٹ تک محدود رکھنا ہے۔ تاکہ یہ گناہ جاریہ نہ بنے ۔ اسے کسی بھی طرح سے کاپی یا ڈاؤن لوڈ کرنے یا کسی دوسرے دوست یا ممبر سے شیئر کرنے کی بالکل بھی اجازت نہیں ہے ۔ جو ممبران اسے اپنے دوستوں سے شئیر کر رہے ہیں ۔ ان کو مطلع کیا جاتا ہے کہ وہ اسے کسی دوسرے ممبر سے بھی شئیر نہیں کر سکتے ۔ ورنہ ان کا مکمل اکاؤنٹ بین بھی ہو سکتا ہے۔ ڈیٹا شیئر کرنے والہ ممبراس بات کا عملی اقرار کرے گا کہ وہ بروز قیامت فورم انتظامیہ، سٹوری رائیٹر اور فورم ایڈمن کے تمام گناہوں کا اکلوتا وارث ہو گا ۔ اور بروز قیامت اپنی تمام نیکیاں (جو بھی اس کے نامہ اعمال میں ہوئیں ) بروز قیامت مجھے دینے کا پابند ہو گا۔ اگر کوئی ممبر اب بھی ایسا کرتا ہے اور گناہ جاریہ کا سبب بنتا ہے ۔ تو اس شرط کو ایگری کرتے ہوئے شیئر کر سکتا ہے ۔ فورم کو اس ایگری منٹ پر اجازت دینے میں کوئی اعتراض نہیں ۔ ایڈمن اردو فن کلب

Ye ganday Khinzeer hain phir kehtay hain k Muslims hi shiddat pasand hain or khud apni in ki harkatain daikho

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...