Jump to content
URDU FUN CLUB

Recommended Posts

بلیو وہیل گیم کے بارے آپ لوگ آج کل کافی کچھ پڑھ رہے ہوں گے۔۔یہ دارصل ہے کیا چیز اور کیسے کام کرتی ہے۔۔اس کے بارے میں نے وکی پیڈیا پر جو کچھ پڑھا اس پر مختصر لکھتا ہوں۔۔

کہا جاتا ہے کہ بلیو وہیل کا آغاز دو ہزار تیرہ میں روس سے ہوا۔۔فلپ بوڈکن نامی نوجوان کو یونیورسٹی سے بے دخل کر دیا گیا تھا اس نے اس گیم کی بنیاد رکھی۔۔اس گیم میں دو پارٹیاں حصہ لیتی ہیں۔۔ایک ایڈمنسٹریٹر اور ایک ٹارگٹ۔۔یہ گیم پچاس دنوں پر مشتمل ہوتی ہے جس میں ایڈمنسٹریٹر ٹارگٹ کو چلینج دیتا ہے۔۔یہ چلینج چھوٹے چھوٹے چلینجز سے شروع ہوتے ہیں اور آخری چلینج خود کشی کا ہوتا ہے۔۔۔یہ چلینجز سوشل میڈیا کے ذریعے دیے جاتے ہیں وہ واٹس ایپ بھی ہو سکتا ہے اور فیس بک پر بھی۔۔شروع میں آسان آسان چلینج دیے جاتے ہیں جیسا کہ صبح چار بج کر بیس منٹس پر اٹھنا، کرین سے جمپ لگانا،اپنے بازو پر پین سے کچھ لکھنا،اپنے بازو یا ٹانگ میں کچھ چھبونا جیسا کہ سوئی۔۔اس کے بعد تھوڑے سے زیادہ خطرناک چلینجز دیے جاتے ہیں جیسا کہ بلیڈ سے اپنے بازو یا ٹانگ پر یس لکھنا، دس فٹ اونچی دیوار سے جمپ مارنا۔۔اونچی عمارت تا پل کے کنارے پر کھڑے ہونا وغیرہ۔۔۔

پچاس دنوں میں پچاس چلینجز دیے جاتے ہیں ان میں سے کچھ اسی دن دیے جاتے ہیں جس دن چلینج مکمل کروانا ہو اور کچھ ایڈوانس دے دیے جاتے ہیں۔۔آخری چلینج ٹارگٹ کو اس کی مرضی سے یا ڈرا دھمکا کر اس کو بلیک میل کر کے اسے خود کشی کی طرف راغب کرنا ہوتا ہے۔۔

اس گیم کی وجہ سے ارجنٹائن، برازیل،بلغاریہ، چلی،چائنہ، کولمبیا، جارجیا،انٖڈیا، سعودی عرب،اٹلی، کینیا، پیراگوائے،پرتگال،روس، سربیا، امریکہ، اسپین، یوراگوائے اور وینرویلا سمیت بیشتر ممالک میں بیسوں ٹین ایجز لڑکے لڑکیاں خود کشیاں کر چکے ہیں اور بہت سے ابھی بھی نازک حالت میں ہسپتال میں داخل ہیں۔۔

اب سنا ہے کہ اس گیم نے پاکستان کا رخ کر لیا ہے۔۔والدین اسے التماس ہے کہ اپنے بچوں پر کڑی نظر رکھیں،۔۔ان کے موبائل فونز خاص کر سوشل میڈیا ایکٹویٹی پر کڑی نظر رکھیں اس سے پہلے کہ کوئی بڑے نقصان سے دوچار ہونا پڑے۔۔۔

Share this post


Link to post

اردو فن کلب کے پریمیم سیریز اور پریمیم ناولز اردو فن کلب فورم کا قیمتی اثاثہ ہیں ۔ جو فورم کے پریمیم رائیٹرز کی محنت ہے اور صرف وقتی تفریح کے لیئے فورم پر آن لائن پڑھنے کے لیئے دستیاب ہیں ۔ ہمارا مقصد اسے صرف اسی ویب سائیٹ تک محدود رکھنا ہے۔ تاکہ یہ گناہ جاریہ نہ بنے ۔ اسے کسی بھی طرح سے کاپی یا ڈاؤن لوڈ کرنے یا کسی دوسرے دوست یا ممبر سے شیئر کرنے کی بالکل بھی اجازت نہیں ہے ۔ جو ممبران اسے اپنے دوستوں سے شئیر کر رہے ہیں ۔ ان کو مطلع کیا جاتا ہے کہ وہ اسے کسی دوسرے ممبر سے بھی شئیر نہیں کر سکتے ۔ ورنہ ان کا مکمل اکاؤنٹ بین بھی ہو سکتا ہے۔ ڈیٹا شیئر کرنے والہ ممبراس بات کا عملی اقرار کرے گا کہ وہ بروز قیامت فورم انتظامیہ، سٹوری رائیٹر اور فورم ایڈمن کے تمام گناہوں کا اکلوتا وارث ہو گا ۔ اور بروز قیامت اپنی تمام نیکیاں (جو بھی اس کے نامہ اعمال میں ہوئیں ) بروز قیامت مجھے دینے کا پابند ہو گا۔ اگر کوئی ممبر اب بھی ایسا کرتا ہے اور گناہ جاریہ کا سبب بنتا ہے ۔ تو اس شرط کو ایگری کرتے ہوئے شیئر کر سکتا ہے ۔ فورم کو اس ایگری منٹ پر اجازت دینے میں کوئی اعتراض نہیں ۔ ایڈمن اردو فن کلب

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...