Nayne 27 #1 Posted April 16, 2020 Yar ye btao k apni sex timing kesy increase karen Jab kisi girl k sath sex krta hon 4play k bad to just 2/3 mints me he discharge ho jata hon plz koi solution btayen 0 Share this post Link to post
Ladla636 0 #2 Posted April 17, 2020 Mery sath b yehi problem hy...boht tension hoti hy 0 Share this post Link to post
Parvez 558 #3 Posted April 21, 2020 On 4/17/2020 at 1:19 AM, Nayne said: Yar ye btao k apni sex timing kesy increase karen Jab kisi girl k sath sex krta hon 4play k bad to just 2/3 mints me he discharge ho jata hon plz koi solution btayen جناب دو تین منٹ تو کافی ہوتے ہیں.. لگاتار جھٹکوں کی بات کررہے ہیں یا رک رک کر آپ کتنے جھٹکے لگالیتے ہیں یہ بتائیں 0 Share this post Link to post
Nayne 27 #4 Posted May 17, 2020 Mery khiyal sy 2 mint b ziyada bol deye hn ny ny Jhatky ziyada 7/8 hn gy 0 Share this post Link to post
fahadali 50 #6 Posted May 24, 2020 meri timing 20 se 25 min hai darmiyan main aik break condom charhane ki leta hoon aur slow speed rakhta hoon app b try karo foreplay ka time kam kareen aur koshish kareen k khanay k foran baad na kareen because agar main khanay k 1 ghantay k andar karoon tu meri timing 4 min se b kam hoti hai 0 Share this post Link to post
Nomiii.. 1 #7 Posted August 4, 2020 میرے خیال میں ٹائمنگ کےلئے سپرے سب سے اچھی رہتی ہے 0 Share this post Link to post
cutelover 13 #9 Posted September 14, 2020 timing per ni mazy per focus kero ky woh dono ko proper mil raha hai ky nahi aur agar sahi sy kero tu 2 min bhi bohat hain larki ko discharge kerny ky liye aur koshish kro jab bi andar dalo tu apna mind aur focus sex sy hat ker kisi baat per rakho apny partner sy baat kero jahan lagy discharge hony lagy ho tu thora ruk jao ya position change kerlo mostly oper let ker kerny main khuch log jaldi discharge ho jati hai tu koi aur positin try kero aur spary ya koi medicine kabhi use na kerna usky sideeffect bohat ziada hain 1 Share this post Link to post
Fozia Fozi 2 #10 Posted January 5 Yahi masala to mere Husband kab hy..koi hal b bta dooooo 0 Share this post Link to post