Jump to content
URDU FUN CLUB
Sign in to follow this  
Administrator

ماہ  رمضان اور وی آئی پی ایڈیشن سیریل ناولز

Recommended Posts

ماہ  رمضان اور وی آئی پی ایڈیشن سیریل ناولز

 جیسا کہ آپ سب کو معلوم ہے۔کہ ہر سال ماہ رمضان میں ہم اپنے فورم کے تمام سیکس سیکشن کو مکمل طور پر آف کر دیا کرتے ہیں۔تاکہ ماہ رمضان مکمل عقیدت اور احترام سے گزارا جا سکے۔

الہذا

یکم  رمضان سے چاند رات تک تمام  اوپن فری سیکس سیکشن ہر خاص و عام کے لیئے بند رہیں گے۔

پریمیم کلب سیئریل ناولز

البتہ   اس بار پریمیم کلب کی صورتحال تھوڑی مختلف ہے  ۔ تمام پریمیم کلب کو فائل سسٹم کی صورت پوسٹ کر دیا گیا ہے۔ اور فائل سسٹم میں پہلے کی طرح  بیک گراؤنڈ میں کسی قسم کی کوئی غیر اخلاقی تصاویر بھی موجود نہیں۔ تو ارادہ یہ ہے کہ پریمیم کلب ناولز اور پیڈ فائلز  کو رمضان میں بھی آن رکھا جائے ۔ مگر ا س شرط کے ساتھ کہ تمام پڑھنے والے ممبرز رمضان میں روزہ اور عبادات کے وقت ان کو وزٹ نہیں کریں گے۔ اس بارے میں تمام ممبرز کی رائے درکار ہے کہ ان کو بھی فری سیکشن کی طرح رمضان میں بند کر دیا جائے یا ان کو آن رکھا جائے۔آپ جمعرات 12 بجے تک اپنی رائے بتا سکتے ہیں۔

ایڈمنسٹریٹر۔۔۔اردو فن کلب

Share this post


Link to post
Share on other sites

اردو فن کلب کے پریمیم ممبرز کے لیئے ایک لاجواب تصاویری کہانی ۔۔۔۔۔ایک ہینڈسم اور خوبصورت لڑکے کی کہانی۔۔۔۔۔جو کالج کی ہر حسین لڑکی سے اپنی  ہوس  کے لیئے دوستی کرنے میں ماہر تھا  ۔۔۔۔۔کالج گرلز  چاہ کر بھی اس سےنہیں بچ پاتی تھیں۔۔۔۔۔اپنی ہوس کے بعد وہ ان لڑکیوں کی سیکس سٹوری لکھتا اور کالج میں ٖفخریہ پھیلا دیتا ۔۔۔۔کیوں ؟  ۔۔۔۔۔اسی عادت کی وجہ سے سب اس سے دور بھاگتی تھیں۔۔۔۔۔ سینکڑوں صفحات پر مشتمل ڈاکٹر فیصل خان کی اب تک لکھی گئی تمام تصاویری کہانیوں میں سب سے طویل کہانی ۔۔۔۔۔کامران اور ہیڈ مسٹریس۔۔۔اردو فن کلب کے پریمیم کلب میں شامل کر دی گئی ہے۔

میں اس بارے میں کوئ حتمی رائے نہیں دے سکتا.  کیوں کہ پیڈ فائلز کا فارمیٹ تبدیل ہوگیا ہے. ہر بندہ کا اپنا ذاتی فعل ہے.  لیکن اگر بند رہے تو زیادہ اچھا ہے. 

آپ نے کہا ہے کہ اس شرط کے ساتھ کہ روزہ اور عبادت کے وقت نہ پڑھی جائیں تو بڑا مشکل ہے اس پر عمل ہونا.... 

میرے خیال سے جو سلسلہ چل رہے ہیں ان کی رمضان میں تو اپڈیٹ نہیں آئے گی.  امید ہے حالات اچھے ہوں تو عید پر ہمیں بھر پور بہت سا کچھ پڑھنے کو ملے. 

ایڈمن صاحب آپ کو میسج کیا تھا.  اس کا جواب دے دیں کل کا دن رہ گیا ہے صرف 

Share this post


Link to post
Share on other sites

مکمل رمضان تمام سیکس سیکشن بمہ پریمیم کلب بند رہیں گے

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...