Jump to content
URDU FUN CLUB
Barani

ل ن کی کمائی۔۔۔سب نے کھائی

Recommended Posts

جھازی سائز کے صوفے کے کنارے پر بیٹھی وہ میرے لن کو زور زور سے چوستے ھوئے بولی اب تو فارغ ھو جائیں میں تھک گئی ھوں۔ پھلے تم نے گھوڑی بنا کر میری گانڈ بھی زخمی کردی ھے۔۔۔۔ سلمی نے بھی مجھے بتایا تھا کہ تم  بستر پر بھت ظالم ھو۔لیکن مجھے ھی دیھاتی لن لینے کا چسکا پڑا ھو اتھا۔۔۔۔۔ میں نے کھا کہ ھمارا پھلے طئے ھو اتھا کہ جتنی دیر تم چسوانے کا مزا لوگی اتنی دیر مجھے مزا دوگی ۔۔ باقی گانڈ میں لینے کا شوق تمھے تھا مجھے نہی۔اب باتیں کم اور چسوای پر توجہ دو۔۔۔تاکہ میں چھوٹ سکوں ابھی میں نے زمینوں پر چکر بھی لگانا ھے راموں کاکا کو بیج کی تھیلیاں بھی پھنچانا ھے۔ نغمہ نے اس کے بعد پورا منہ۔میں لینا شروع کردیا  چونکہ میں ایک دفعہ اسکی گانڈ میں فارغ ھو چکا تھا تو دوسری دفعہ میرا بھت ٹائم لگ جاتا ھے اور اب نغمہ اپنے ھی کمٹمنٹ میں میرے پاس قابو تھی۔۔اسکی گاڑی بھی باھر کھڑی تھی لیکن وہ چھوڑ کر جا نہی سکتی تھی کہ وہ اپنے گروپ میں اپنی بدنامی نہی کرانا چاھتی تھی کہ دیھاتی سے بات گئی۔۔۔ میں ان خرانٹ آنٹیوں کو خوب جانتا تھا۔۔ میرا طریقہ عجیب تھا ٹاس ھوتا جو جیت جاتا پھلے اس کے پسندیدہ طریقہ سے سیکس کیا جاتا تھا۔۔۔ وہ پھدی سک کروائیں یا گانڈ میں لیں جب وہ فارغ ھوں  بور ھوں یا تھک جائیں لیکن پھر باری میری جب تک فارغ نہ ھوں تب تک وہ نہی جاسکتی یاتو مجھے فارغ کردے۔۔۔ نغمہ نے ٹاس جیت کر پھلے گانڈ مروالی اور درد کے مارے اسے پتہ نہ چلا کہ۔میں فارغ ھو چکا ھوں  جب وہ اپنی گانڈ کا خون صاف۔کرنے لگی ھوئی تھی تو میری منی اس کو محسوس نہ ھوئ اور بھاگ کر ڈیٹول اور روح لینے دوسرے کمرے میں چلی گئ تھی۔۔ اب وہ پریشان تھی کہ شام کو ھونے والی گروپ میٹنگ میں کیا بولے گی کہ میں نے بارانی کو کتنی دیر میں فارغ کردیا تھا۔۔۔ اب میں کچھ اور پلاننگ میں لگ گیا تھا کہ نغمہ کے مھمان جو کوئٹہ سے آئے تھے ان میں ایک موٹی سی  شاندار اسٹائل والی کو اپنے نیچے لانے کی شرط پر اس کی جان چھوڑ دینے کی پیشکش کردوں۔کہ وہ بولی یار بارانی تم نے کچھ کھایا ھوا ھے۔۔۔ ورنہ اتنی دیرمیں  تو میں دو کو فارغ کرادیتی ھوں۔۔۔ اسکو اب واقعی دیر ھورہی تھی وہ وڈیرے کے باغ میں بنے اس سپیشل روم میں آکر خود پھنس گئی تھی۔۔۔یہ کراچی کے ڈیفینس بنگلوز کے ان نامور شخصیات کے بیگمات میں سے ایک تھیں جو دن بھر اسٹینڈر و اسٹیٹس کے نخرے دکھاتی پھرتی تھیں۔۔۔ان کے شوھر دوائی کے زور پر یا نشہ کی حالت میں انکی ھفتہ ایک بار ھی چدائ کرپاتے تھے۔۔۔ باقی وہ بھی ادھر ادھر منہ مارتے پھرتے تھے ۔۔منع ان کو بھی نہی تھا لیکن میرے جیسا چدکڑ ان کو ٹکرایا نہی تھا۔۔۔ یہ تو بیگم سلمیٰ نے کھا کہ میری ایک دوست ھے  وہ میرے منہ سے تمھارے موٹے اور لمبے لن کی تعریفیں سن کر آزمائش کی خاطر آرھی ھے ۔۔اگر تم کچھ اور بھی کمانا چاھتے ھو تو اس کے ساتھ کچھ ایسا کرو کہ یہ میرے ساتھ رکھی گئی پچاس ہزار کی شرط ھار جائے اب وہ مجھے کوئ پشکش کرنا چاھ رھی تھی جو بیس ھزار دینے کو تیار تھی۔۔۔جبکہ پچیس ھزار شرط ھار نے پر تو ویسے ھی مجھے مل جانے تھے۔۔

اگر اچھا ریسپانس ملا تو آگے جاری رکھی جاسکتی ھے۔۔۔بارانی۔۔۔    ی

Share this post


Link to post
Share on other sites

اردو فن کلب کے پریمیم ممبرز کے لیئے ایک لاجواب تصاویری کہانی ۔۔۔۔۔ایک ہینڈسم اور خوبصورت لڑکے کی کہانی۔۔۔۔۔جو کالج کی ہر حسین لڑکی سے اپنی  ہوس  کے لیئے دوستی کرنے میں ماہر تھا  ۔۔۔۔۔کالج گرلز  چاہ کر بھی اس سےنہیں بچ پاتی تھیں۔۔۔۔۔اپنی ہوس کے بعد وہ ان لڑکیوں کی سیکس سٹوری لکھتا اور کالج میں ٖفخریہ پھیلا دیتا ۔۔۔۔کیوں ؟  ۔۔۔۔۔اسی عادت کی وجہ سے سب اس سے دور بھاگتی تھیں۔۔۔۔۔ سینکڑوں صفحات پر مشتمل ڈاکٹر فیصل خان کی اب تک لکھی گئی تمام تصاویری کہانیوں میں سب سے طویل کہانی ۔۔۔۔۔کامران اور ہیڈ مسٹریس۔۔۔اردو فن کلب کے پریمیم کلب میں شامل کر دی گئی ہے۔

13 minutes ago, Administrator said:

Good 

Thanks Admin or mujhy Aap se inaam chaheiy.... گڑ میرے پاس بھت ھے۔۔۔ھاھا

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, Administrator said:

جی جناب ! بتائیں آپ کو کیا چاہیے ؟ 

وھاں تک رسائی ۔۔۔جھاں تک جمیل سانول سکندر ۔۔۔کے احوال ھم جان پائیں۔۔۔ھم کوشش کرےگا مڑا کہ خوشبو لگا کہ ان سے مل پائے۔۔۔

Share this post


Link to post
Share on other sites

acha plot hae agar aap waqt per udate detae rahien to sb ki dilchspi aor reply bhi mltae rhien gae

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, QamarZaman said:

acha plot hae agar aap waqt per udate detae rahien to sb ki dilchspi aor reply bhi mltae rhien gae

لاک ڈاؤن میں فراغت ھی فراغت ھے ۔۔۔ دوستوں کا ساتھ رھا تو ۔۔۔۔ کچن سے مصالحہ چراتے جایئں گے۔۔۔۔ سنگت والوں کو کبھی چکن تو کبھی باکرا کھلاتے جایئں گے۔۔۔۔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...