Jump to content
URDU FUN CLUB

Recommended Posts

گاؤں کی قاتل حسینہ

بختو کو پولیس گاڑی میں بٹھا کر آج پھر نئے آ ئے  اسسٹنٹ جیل سپرنٹینڈنٹ کے کمرہ خاص میں پھنچا دیا  گیا تھا جھاں اس کو مرغن غزائیں کھانے کو دی گئیں۔ پھر اسے نھانے اور دی گئی نئی بریزی و پینٹی پھننے کو کھا گیا جبکہ نوجون افیسر کاشف  نے کمرے میں آتے ھی اسے پوچھا کہ بختو پنجابن تو ھی ھے جس نے اپنے آشنا کے ساتھ مل کر شوھر کو قتل کیاپھر اسکی لاش صحن میں دفنا کر ۔۔وھیں اسکے سر پر چھ ماہ تک اپنے یاروں کے ساتھ رنگ رلیاں تم ھی مناتی تھی ۔۔۔بختو نےکھاجی سر۔۔۔۔  آفیسر نے اسے  کھڑا کرکےکہا پچھلے افسران تیری بڑی تعریف کرتے ھیں ذرا ھم بھی دیکھیں تم میں کیاجادو بھرا  ھے تیکھے نین نقش لال سرخ چھرہ بھرے ھوئے گال اس پر پتلی سی لمبی ناک بڑے بڑے سفید ممے کالے بریزر سے جیسے باھر نکلنے کو مچل رھے ھوں  سڈول جسم باھر کو نکلی گانڈ بھری ھوئی رانیں ۔

 کام  تو بڑا پکا کیا تھاکیسے پکڑی گئیں؟ کیسے یہاں  پھنچیں؟ اسنے کھا صاحب یہ باتیں ابھی چھوڑیں بس جس  کام کے لیئے مجھے لایا گیا ھے وہ کریں بعد میں اپکو ساری کھانی سنادوں گی مجھے بھی چدائی کی بھت طلب ھورھی ھے۔ یہ سنتے ھی آفیسر کاشف نے کھا  بڑی گرمی ھے تجھے۔۔۔ لوگ جیل میں آ کر لاغر ھوجاتے ھیں تو دن بدن رنگ نکالتی جارھی ھے۔ بختو نے کھا کہ جی یہ تو اپ جیسے افیسران کی مجھ پر خاص کرم نوازی ھے۔

 پھر کاشف نے اسے کمر سے پکڑ کر بیک سائڈ سے جپھی ڈالی اسکے مموں پر ھاتھ پھیرااپنے لن کو اسکے چوتڑوں کے ساتھ رگڑا۔۔۔ بانھوں میں اٹھا کر بیڈ پر پٹخ دیا اوراسکے بریزی پھاڑتے ھوئے اسکے مموں کو منہ میں  لیکر چوسا اسکے براون  بڑے نپلزپر جب اس نے زبان پھیری بختو کو بھی بڑا مزہ آنے لگا تو اسں نے کاشف کے لمبے موٹے لن کو سلوارکے اوپر سے ھی پکڑلیا۔ کاشف نے پرجوش ھوتےاسکی نپلز کو دانتوں سے چک ماردیا بختو کی ھلکی چیخ  نکلی مگر پھرسکون میسر آگیا کہ بڑے دنوں بعد اسکے مموں کو کسی نے  سختی سے چوسا وکاٹا تھا۔

ایک گاؤں کی  حسینہ جو اپنے شوھر اور اپنوں کی نظراندازی کا انتقام یوں لیتی رھی کہ اس کو مارنے کے بعد کئی ماھ تک وہ اسی جگہ چارپائی ڈال کرچدائی کراتی رھی جس کے نیچے اسکا شوھر دفن تھا۔

امید ھے کہ چند ھی اپڈیٹس میں کھانی ختم ھوجائیگی

 

دوستو قاتل حسینہ کی حقیقی روداد جس میں  خوف, ڈر ,چالاکی جنسی استحصال,  انتقام ,خاندانی چپقلش اور  بھت کچھ  اگر آپ پڑھنا چاھتے ھیں تو کمنٹس کیجیئے۔۔۔ کیوں کہ لائک تو مجھ نالائق کو بھت مل جاتے ھیں

 

 بارانی کے نئے تھنڈر ۔   ۔۔۔چند دنوں کے اندر۔ 

 

اگر دوستوں نے کمنٹس میں رسپانس دیا اور ایڈمن سے اجازت ملی۔ تو  3...4جولائی سے نئی کھانی ھوگی شروع   

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

اردو فن کلب کے پریمیم ممبرز کے لیئے ایک لاجواب تصاویری کہانی ۔۔۔۔۔ایک ہینڈسم اور خوبصورت لڑکے کی کہانی۔۔۔۔۔جو کالج کی ہر حسین لڑکی سے اپنی  ہوس  کے لیئے دوستی کرنے میں ماہر تھا  ۔۔۔۔۔کالج گرلز  چاہ کر بھی اس سےنہیں بچ پاتی تھیں۔۔۔۔۔اپنی ہوس کے بعد وہ ان لڑکیوں کی سیکس سٹوری لکھتا اور کالج میں ٖفخریہ پھیلا دیتا ۔۔۔۔کیوں ؟  ۔۔۔۔۔اسی عادت کی وجہ سے سب اس سے دور بھاگتی تھیں۔۔۔۔۔ سینکڑوں صفحات پر مشتمل ڈاکٹر فیصل خان کی اب تک لکھی گئی تمام تصاویری کہانیوں میں سب سے طویل کہانی ۔۔۔۔۔کامران اور ہیڈ مسٹریس۔۔۔اردو فن کلب کے پریمیم کلب میں شامل کر دی گئی ہے۔

کہانی کا سٹارٹ اچھا ہے اور اب املا میں بھی بہتری ہو رہی ہے ۔ گڈ ورک

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Shah fahad said:

Boht acha start hai umeed hai app ki ye kahani b achi hogi.

تھینکس۔۔۔۔۔ امید سے بڑھ کر ھوگا

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Administrator said:

کہانی کا سٹارٹ اچھا ہے اور اب املا میں بھی بہتری ہو رہی ہے ۔ گڈ ورک

بنڈل بنڈل آف تھینکس۔ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

بھائ واہ.... شروعات سے ہی چھا گۓ ہو گرو... لاجواب.. بہت خوب. اچھا آغاز ہے. آگے بہت مزہ آۓ گا. لگے رہو بارانی بھائ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yar barani tum dailogh boht Kamal ka Marty Yar kya baat hai

بارانی کے نئے تھنڈر ۔   ۔۔۔چند دنوں کے اندر۔

Share this post


Link to post
Share on other sites

میں اپکی کھانی کا منتظر ہوں۔۔۔۔  جس کی پلکیں  سنوارنے کا عمل جاری ہے کا سنا تھا۔۔ ویسےکمنٹس کا شکریہ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...