Jump to content
URDU FUN CLUB
Sign in to follow this  
khoobsooratdil

مردوں میں بچے پیدا کرنے کی صلاحیت میں کمی

Recommended Posts

برطانیہ میں ڈاکٹروں کو شواہد ملے ہیں جس سے اندازہ ہوتا ہے کہ مردوں میں بچے پیدا کرنے کی صلاحیت میں کمی آرہی ہے۔

ایبرڈین کے مرکز تولید میں ساڑھے سات ہزار مردوں پر تجربات سے پتہ چلاہے گزشتہ چودہ سال میں مردوں میں جرثوموں کی تعداد میں اوسطاً انتیس فیصد کمی واقع ہوئی ہے۔

ایک خیال یہ بھی ہے کہ ان اعداد کی وجہ زیادہ مردوں کا تجربے میں شامل ہونا ہے لیکن ڈاکٹروں کو صورتحال سے بہرحال تشویش ہوئی ہے۔

اپنی نوعیت کی ایک بڑی کاوش میں سن انیس سو اناسی سے لے کر سن دو ہزار دو کے درمیان جرثموں کے سولہ ہزار نمونوں پر تحقیق کی گئی۔

تحقیق کی نتائج کے مطابق انیس سو اناسی میں مردوں میں جرثوموں کی اوسط تعداد ستاسی ملین فی ملی لیٹر تھی جبکہ سن دو ہزار دو میں یہ اوسط کم ہو کر باسٹھ ملین جرثومے فی ملی لیٹر ہو گئی ہے۔

اب ڈاکٹر یہ پتہ چلانے کی کوشش کر رہے ہیں آیا جرثوموں کے معیار میں بھی کوئی کمی واقع ہوئی ہے جو کہ بچہ پیدا کرنے کی صلاحیت میں کمی کی وجہ بن سکتی ہے۔

ڈاکٹروں کا کہنا ہے کہ مزید تجربات سے پہلے وثوق سے یہ کہنا ممکن نہیں کہ مردوں کی تولیدی صلاحیتوں میں کمی واقع ہوئی ہے۔

ماہرین کے مطابق جرثوموں میں کمی ماحولیاتی آلودگی، غیر صحت مند طرز زندگی اور موروثی وجوہات کی وجہ سے ہو سکتی ہے۔

Share this post


Link to post

اردو فن کلب کے پریمیم سیریز اور پریمیم ناولز اردو فن کلب فورم کا قیمتی اثاثہ ہیں ۔ جو فورم کے پریمیم رائیٹرز کی محنت ہے اور صرف وقتی تفریح کے لیئے فورم پر آن لائن پڑھنے کے لیئے دستیاب ہیں ۔ ہمارا مقصد اسے صرف اسی ویب سائیٹ تک محدود رکھنا ہے۔ تاکہ یہ گناہ جاریہ نہ بنے ۔ اسے کسی بھی طرح سے کاپی یا ڈاؤن لوڈ کرنے یا کسی دوسرے دوست یا ممبر سے شیئر کرنے کی بالکل بھی اجازت نہیں ہے ۔ جو ممبران اسے اپنے دوستوں سے شئیر کر رہے ہیں ۔ ان کو مطلع کیا جاتا ہے کہ وہ اسے کسی دوسرے ممبر سے بھی شئیر نہیں کر سکتے ۔ ورنہ ان کا مکمل اکاؤنٹ بین بھی ہو سکتا ہے۔ ڈیٹا شیئر کرنے والہ ممبراس بات کا عملی اقرار کرے گا کہ وہ بروز قیامت فورم انتظامیہ، سٹوری رائیٹر اور فورم ایڈمن کے تمام گناہوں کا اکلوتا وارث ہو گا ۔ اور بروز قیامت اپنی تمام نیکیاں (جو بھی اس کے نامہ اعمال میں ہوئیں ) بروز قیامت مجھے دینے کا پابند ہو گا۔ اگر کوئی ممبر اب بھی ایسا کرتا ہے اور گناہ جاریہ کا سبب بنتا ہے ۔ تو اس شرط کو ایگری کرتے ہوئے شیئر کر سکتا ہے ۔ فورم کو اس ایگری منٹ پر اجازت دینے میں کوئی اعتراض نہیں ۔ ایڈمن اردو فن کلب

laptop b lap main rakh k use karna khatarnak hai ............ nice info janu

Good yaar me ne to foran hi Neechay rakh dia ha Laptop

Share this post


Link to post
Buhat Ache KD Jani Ap Tu Sex Doctor Ban Gay Ho..

Nice Thread Yarrr

Keeep IT uppp

Thanks

wah sound good doctor KD :))

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...