Jump to content
ALL SEX SECTION WILL CLOSED IN RAMADAN ×
URDU FUN CLUB
  • 0
Sign in to follow this  
lund4phuddies

Sexy Emoticons Ya Sexy Gifs

Question

ڈئیر ایڈمن!۔

میری ایک تجویز ہے۔ جیسا کہ سب کے علم میں ہے کہ یہ ایک سیکسی فورم ہے اور سیکسی فورم بغیر سیکس کے ایسا ہی ہوتا ہے جیسے کہ قورمہ بغیر نمک مرچ کے۔ ویسے تو سیکس سے بھرپور لوازمات کی تو پھرمار ہے ہی اس فورم میں اور مزید نکھار کی بھی ضرورت وقتاً فوقتاً محسوس ہوتی رہتی ہے اور ایسے ہی ایک نکھار کی ضرورت اب محسوس ہوئی ہے کہ رائٹننگ پیڈ میں جہاں اور بہت سارے ایموٹیکونس ہیں وہاں اگر سیکسی ایموٹیکونس یا سیکسی انیمیشن کا بھی اضافہ کر دیا جائے تو کیسا رہے گا؟ سچ پوچھیں تو بہت ہی اعلیٰ قسم کا مزہ فراہم کرنے والا اقدام ہوگا۔ اب طے یہ کرنا ہے کہ ایموٹیکونس کے سائز تو چھوٹے اور تقریباً ایک جیسے ہی ہوتے ہیں لیکن انیمیشن مختلف سائزز میں مل جاتی ہیں۔ اگر سیکسی ایموٹیکونس اور انیمیشن کو اس فورم کی زینت بنا دیا جائے تو بڑی مہربانی ہوگی ہاں انیمیشن تمام کی تمام ایک سائز میں اور ایموٹیکونس سے ذرا سی بڑی ہونی چاہئیں تاکہ مزہ دوبالا ہو سکے۔ نمونہ کی خاطر میں یہاں اپنی ایک انیمیشن منسلک کر رہا ہوں جو عموماً کسی نہ کسی تھریڈ میں آپ کی نظروں سے گزری ہوگی۔

143.gif

تو کیا خیال ہے آپ کا مسٹر ایڈمن؟ کیا ایسا کیا جانا چاہیے؟ اور کیا اگر سیکسی ایموٹیکونس اور انیمیشن کو ایڈ کیا گیا فورم میں تو کیا وہ اوپن فورم کے تمام ممبرز کے لیے ہونی چاہئیں یا صرف پیڈ سیکشن والے ہی اس سے مستفید ہو سکتے ہیں؟ امید ہے میری بات آپ کی سمجھ میں آگئی ہو گی اور جو بات میں آپ تک پہچانا چاہ رہا ہوں وہ بھی آپ بہ خوبی سمجھ گئے ہوں گے۔ اب آگے آپ کی مرضی ہے جیسا آپ فیصلہ کریں۔

دیگر دوستوں سے التماس ہے کہ وہ بھی اپنی اپنی قیمتی آراء

(جہاں آراء کی بات نہیں کر رہا آپ کی رائے کی بات کر رہا ہوں)

سے نوازیں اور ایڈمن کو فیصلہ کرنے میں مدد دیں۔

شکریہ بصد خلوص از۔۔۔۔

راجہ شاہی

Share this post


Link to post

Recommended Posts

  • 0

Dear Raja Bhai Very Nice Suggestion Janb ... Agar Sex Emoticons Ya Sexy Gifs Add Ho Jain Tu Maza Aa Jay Ga .... Dekhty Hain Admin Sir Kya Kahty Hain Is Bary Main.. Mujhy Agar Mil Gay Ache Sexy Gifs Tu Admin Sir Ko Send Kr Don Ga Aur Bqi Sub Members Jin Ke Pas 3d Sexy Gifs Hon Woh Send Kr Sakty Hain Phir He Admin Sir Kuch Sochy Gay Na.:P:p

Share this post


Link to post

اردو فن کلب کے پریمیم سیریز اور پریمیم ناولز اردو فن کلب فورم کا قیمتی اثاثہ ہیں ۔ جو فورم کے پریمیم رائیٹرز کی محنت ہے اور صرف وقتی تفریح کے لیئے فورم پر آن لائن پڑھنے کے لیئے دستیاب ہیں ۔ ہمارا مقصد اسے صرف اسی ویب سائیٹ تک محدود رکھنا ہے۔ تاکہ یہ گناہ جاریہ نہ بنے ۔ اسے کسی بھی طرح سے کاپی یا ڈاؤن لوڈ کرنے یا کسی دوسرے دوست یا ممبر سے شیئر کرنے کی بالکل بھی اجازت نہیں ہے ۔ جو ممبران اسے کسی گروپ یا اپنے دوستوں سے شئیر کر رہے ہیں ۔ ان کو مطلع کیا جاتا ہے کہ وہ اسے کسی دوسرے ممبر ثانی سے شئیر نہیں کر سکتے ۔ ورنہ ان کا مکمل اکاؤنٹ بین کر دیا جائے گا ۔ اور دوبارہ ایکٹو بھی نہیں کیا جائے گا ۔ اکاؤنٹ کینسل ہونے پر کسی بھی سیئریل کی نئی اپڈیٹس کے لیئے ممبر کو دوبارہ قسط 01 سے ممبرشپ حاصل کرنا ہو گی ۔ اور ڈیٹا شیئر کرنے والہ ممبراس بات کا بھی عملی اقرار کرے گا کہ وہ بروز قیامت فورم انتظامیہ، سٹوری رائیٹر اور فورم ایڈمن کے تمام گناہوں کا اکلوتا وارث ہو گا ۔ اور بروز قیامت اپنی تمام نیکیاں (جو بھی اس کے نامہ اعمال میں ہوئیں ) بروز قیامت فورم ایڈمن اور کہانی رائٹر کو دینے کا پابند ہو گا۔ اگر کوئی ممبر اب بھی ایسا کرتا ہے اور گناہ جاریہ کا سبب بنتا ہے ۔ تو یہ سب رولز اس پر خود بخود لاگو ہوں گے ۔ ۔ ۔ ایڈمن اردو فن کلب

  • 0

yes dear mudasir is rite :P raja agr tumare pass mojood hain to tum mujhy ya admin ko send kar sakte ho :P

Share this post


Link to post
  • 0
yes dear mudasir is rite :P raja agr tumare pass mojood hain to tum mujhy ya admin ko send kar sakte ho :P

Oho Ji! Aap Hi Ko Kyoon? Admin Ko Send Na Kar Doon? (hehehehehe) [joking dear] aap ho ya admin baat to aik hi hay na! waisay abhi to nahi lekin jab yeh approve ho jaye ga to acha khasa treasure main forum pe share zaroor karoon ga.

Share this post


Link to post
  • 0

aur haan ab mujeh dear admin ki approval ka intezar hay. so whats up now dear admin ji?

Edited by lund4phuddies

Share this post


Link to post
  • 0
aproved tum apna stuff Guru Samrat Ko Send Kar sakte Ho Ye Add Kar Din gy :P

OK Admin! Thanks Alots!

Share this post


Link to post
  • 0

Bhai Log Lagta Hay Sab Ke Sab Mujh Say Muttafiq Hi Hon Gayn. Aray Koi Contribute Bhi To Karo Yaar!

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...