Jump to content
URDU FUN CLUB
Sign in to follow this  
Waniya

Veena Malik says she didn't pose nude she is right?

Recommended Posts

Ajj Kaal Veena Malik ka issue chaal raha hai kah she pose nude for FHM Meg but she dined aur pic mocked hai ap sab ka kye kayal hai she lying or not 8-|

Share this post


Link to post

اردو فن کلب کے پریمیم ممبرز کے لیئے ایک لاجواب تصاویری کہانی ۔۔۔۔۔ایک ہینڈسم اور خوبصورت لڑکے کی کہانی۔۔۔۔۔جو کالج کی ہر حسین لڑکی سے اپنی  ہوس  کے لیئے دوستی کرنے میں ماہر تھا  ۔۔۔۔۔کالج گرلز  چاہ کر بھی اس سےنہیں بچ پاتی تھیں۔۔۔۔۔اپنی ہوس کے بعد وہ ان لڑکیوں کی سیکس سٹوری لکھتا اور کالج میں ٖفخریہ پھیلا دیتا ۔۔۔۔کیوں ؟  ۔۔۔۔۔اسی عادت کی وجہ سے سب اس سے دور بھاگتی تھیں۔۔۔۔۔ سینکڑوں صفحات پر مشتمل ڈاکٹر فیصل خان کی اب تک لکھی گئی تمام تصاویری کہانیوں میں سب سے طویل کہانی ۔۔۔۔۔کامران اور ہیڈ مسٹریس۔۔۔اردو فن کلب کے پریمیم کلب میں شامل کر دی گئی ہے۔

FHM valey photoshoot kay sath video be shoot kertay hain.sooo kuch din wait ker letay hain video be aaa jaye gii

Share this post


Link to post

Dear Waniya Very Nice Post Jahan Tak Pics Ki Bat Hai Tu Last Wali dono pics Veena ki he hain....

bqi 1st wali pic veena ki hai ya editing ka kamal hai yeh kuch nahi kaha ja sakta...

nice post thanks

Share this post


Link to post

سالی مادر چود، آدھے پاکستان کے لن خالی کر کے انڈیا والوں کو چوت دینے چلی گءی ہے،

Share this post


Link to post

ye pory kanjri hay

esko kisi pakistani ka lora pasand ni ata jo india murwany jaty hy

kbi big boss kbi fmh

esko sare aam chodna chahye

Share this post


Link to post

یاروں ہم تو صرف ایک بات جانتے ہیں اور وہ یہ کہ لونڈیا سالی مست ہے! اب رہی بات یہ کہ وینا سچ بول رہی ہے کہ نہیں تو یہ بحث بیکار ہے۔ اگر وہ سچ بول رہی ہے تو پاکستان میں کتنے لوڑے ایسے ہیں جو اس کی چوت مارنے کے لیے تیار ہیں؟ اور اگر وہ جھوٹ بول رہی ہے تو پاکستان میں کتنے لوڑے ایسے ہیں جو اسکی چوت کے ساتھ ساتھ اس کی گانڈ بھی مارنا چاہتے ہیں؟ ایک اندازے کے مطابق پاکستان کا ہر دوسرا نوجوان وینا "کی" لینا چاہتا ہے! اب چوت لینا چاہتا ہے یا گانڈ تو یہ اس نوجوان پر منحصر ہے۔ زیریں پاکستان کے نوجوانوں کو تو اس کی چوت میں زیادہ دلچسپی ہے لیکن بالائی پاکستان کے نوجوان صرف اور صرف گانڈ مارنے کا شوق رکھتے ہیں رہی بات زیریں اور بالائی کے بیچ والے پاکستان کی تو وہیں سے چونکہ اس کا تعلق ہے اور وہاں کا تقریباً ہر نوجوان اس کی چوت اور گانڈ مارنے کا خواہشمند ہے۔ تو یہ تو بات ہو گئی پاکستان کے نوجوانوں کی۔ لیکن وہ بھی پاکستانی ہی تھا ناں جس نے اس کا دل توڑا! اور چونکہ ایک پاکستانی لنڈ نے اس کا دل توڑا اسی لیے اس نے پاکستانی لوڑوں کو چھوڑا۔ اب لگے رہو مٹھ مارنے کے لیے کبھی بگ باس اور کبھی میگزین کی تصاویر دیکھ کر۔ لیکن یہ بات طے ہے کہ چڑیا اب اڑ چکی ہے۔ اور اس کا آشیانہ وہیں ہے جہاں کہتے ہیں کہ دیس وہی جو پیا من بھائے۔ اور لباس وہی جو پیا من بھائے۔ اب چونکہ اس کے پیاء جی کو اس کا قدرتی لباس سب سے زیادہ بھاتا ہے جس کا عملی مظاہرہ ہم نے بگ باس میں دیکھا ہے تو اسی لیے یہ ایسے کام کرتی رہتی ہے۔ لیکن تم لوگوں کو فکرمند ہونے کی چنداں ضرورت نہیں ہے۔ کبھی نہ کبھی تو لوٹ کر آئے گی ناں۔ تب سب اپنے اپنے شوق پورے کرلینا۔ فی الحال تو اس کی ہونے والی نند کو دیکھ کر اپنے شوق پورے کرو۔

Share this post


Link to post
waah.. Raja ji kafi acha explain ker diya apne tu..! good

وانیہ جی! آپ کو ہمارے کمنٹس اتنے پسند آئے؟ شکریہ آپ کی پسندیدگی کا! وہ کیا ہے ناں کہ وینا جی نے آدھے پاکستانیوں کی نیندیں حرام کر رکھی ہیں!

جو شادی شدہ ہیں وہ اپنی بیویوں کو چود چود کر اپنے دل کی بھڑاس نکال رہے ہیں اور جو بے چارے لاچار ہیں جن کو فی الحال چوت نام کی کوئی شئے میسر نہیں ہے وہ مٹھ لگا لگا کر گزارا کر رہے ہیں اس لیے پاکستانیوں کے غصہ کا عجب عالم ہے۔ اس کا ایک مظاہرہ تو ہم نے بگ باس والے سیشن کے اختتام پر دیکھ ہی لیا تھا۔ جس میں مشہور زمانہ جانے پہچانے فلم ڈائرکٹر جن کا خود کا کردار مشکوک ہے وہ وینا جی کے کردار پر کیچڑ اچھال رہے تھے اور وہ بھی لائیو! بہرحال یہ بحث تو بہت آگے نکل جائے گی فی الحال ہم اس کو یہیں ختم کرتے ہیں اور دیکھتے ہیں کہ بیرون ملک ہی سہی وینا جی اپنے پاکستانیوں کی نگاہوں کی گرمی کا کس حد تک خیال رکھتی ہیں۔ ویسے کیا آپ کو نہیں لگتا کہ ان کے اس اقدام پر انہیں صدارتی تمغہء حسن کارکردگی سے نوازا جانا چاہیے؟ یہاں موجود جوابات سے مجھے تو ایسی کوئی امید نہیں ہے لیکن جب ایک میٹرک پاس انسان کو ملک کی اعلیٰ ترین یونیورسٹی اعزازی ڈاکٹریٹ کی ڈگری دے سکتی ہے تو پھر یہ تو معمولی تمغہ ہے جس پر وینا جی کا پورا پورا حق ہے۔ اب دیکھیں شاید مستقبل میں ایسا ہو جائے۔ اور پھر جو آج وینا جی کو گالیوں سے نوازتے پھر رہے ہیں وہی ان کے گن گانے لگیں گے۔ یہ پاکستان ہے یہاں کچھ بھی بعید از قیاس نہیں۔

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...