Jump to content
URDU FUN CLUB
Sign in to follow this  
adeeb

میٹھا میٹھا رس

Recommended Posts

’’جا بچہ ! تیرے آلت سے میٹھا اور خوشبو دار رس ٹپکا کرے گا۔‘‘

’’عجیب دعا دی ہے باباجی نے‘‘۔ وہ یہی سوچتا ہوا گھر کو چلا۔ راہ میں اس کی عجب حالت ہوئی۔ آلت سے سچی میں ایک قطرہ ظاہر ہوا، بعد جس کے اسے ایک خوش گوار مہک کے احساس نے بھی گھیر لیا۔ وہ کچھ سمجھ نہ پایا کہ اس کے ساتھ یہ کیا ہو رہا ہے۔

گھر پہنچا تو تھکن کے سبب سے بسترے پر اوندھا ہوتے ہی نیند نے آلیا اور لگا خوابِ خرگوش کے مزے لینے۔

اب تو وہ ایک عجب سوندھی سوندھی مہک میں رچا رہتا۔ ملاقاتی اور یاردوست اس مہک کا دریافت کرتے رہتے لیکن اس سے کچھ جواب نہ بن پڑتا۔ وہ کہتا بھی تو کیا کہتا آخر۔

جب ماں نے اس کے کپڑے دھوئے تو اس نے جانا کہ یہ خوش بو کہاں سے آتی ہے۔ اس کی لنگی پر لگے جا بجا ننھے داغ سب کچھ بتا رہے تھے۔ ماں کو فکر لاحق ہوا کہ بچہ کم زور نہ ہو جائے۔ مگر یہ تردد بھی کہ اس مادے میں سے آخر ایسی عمدہ مہک کا کیا باعث۔

پھر یہ کہ داغ بھی اس طرح کے نہیں جیسے اس کے باپ کے ہوا کرتے ہیں۔ ذہن میں خیال آیا کہیں کوئی کھانے پینے کی شے نہ گرا لی ہو نگوڑے نے، اور اُسے سونگھ کر دیکھا۔ مہک تو ذہن معطر کر دینے والی تھی، چناں چہ اُسے جِیب سے چھو کر ذائقہ لیا۔

مزہ بھی مہک کے مانند بہت بھلا معلوم ہوا۔ ذرا اچھی طرح چاٹا۔ اور پھر یہی سمجھا کہ کوئی کھانے پینے کی چیز ہے جسے لنگی پر گرا لایا ہے اس کا سپوت۔ چناں چہ اس بارے میں استفسار کا سوچ کے اپنے کام میں مشغول ہوئی۔

اب جو وہ بعد کھیل کود کے گھر کو لوٹا تو ماں نے سوال کردیا۔

’’اے ادھر آ ! یہ لنگی پر نشان کیسے ہیں؟ کیا لگایا بول جلدی سے؟‘‘

وہ گڑبڑا گیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ (جاری)

Share this post


Link to post

اردو فن کلب کے پریمیم سیریز اور پریمیم ناولز اردو فن کلب فورم کا قیمتی اثاثہ ہیں ۔ جو فورم کے پریمیم رائیٹرز کی محنت ہے اور صرف وقتی تفریح کے لیئے فورم پر آن لائن پڑھنے کے لیئے دستیاب ہیں ۔ ہمارا مقصد اسے صرف اسی ویب سائیٹ تک محدود رکھنا ہے۔ تاکہ یہ گناہ جاریہ نہ بنے ۔ اسے کسی بھی طرح سے کاپی یا ڈاؤن لوڈ کرنے یا کسی دوسرے دوست یا ممبر سے شیئر کرنے کی بالکل بھی اجازت نہیں ہے ۔ جو ممبران اسے کسی گروپ یا اپنے دوستوں سے شئیر کر رہے ہیں ۔ ان کو مطلع کیا جاتا ہے کہ وہ اسے کسی دوسرے ممبر ثانی سے شئیر نہیں کر سکتے ۔ ورنہ ان کا مکمل اکاؤنٹ بین کر دیا جائے گا ۔ اور دوبارہ ایکٹو بھی نہیں کیا جائے گا ۔ اکاؤنٹ کینسل ہونے پر کسی بھی سیئریل کی نئی اپڈیٹس کے لیئے ممبر کو دوبارہ قسط 01 سے ممبرشپ حاصل کرنا ہو گی ۔ اور ڈیٹا شیئر کرنے والہ ممبراس بات کا بھی عملی اقرار کرے گا کہ وہ بروز قیامت فورم انتظامیہ، سٹوری رائیٹر اور فورم ایڈمن کے تمام گناہوں کا اکلوتا وارث ہو گا ۔ اور بروز قیامت اپنی تمام نیکیاں (جو بھی اس کے نامہ اعمال میں ہوئیں ) بروز قیامت فورم ایڈمن اور کہانی رائٹر کو دینے کا پابند ہو گا۔ اگر کوئی ممبر اب بھی ایسا کرتا ہے اور گناہ جاریہ کا سبب بنتا ہے ۔ تو یہ سب رولز اس پر خود بخود لاگو ہوں گے ۔ ۔ ۔ ایڈمن اردو فن کلب

Dear Adeeb,

Bohat Thorra sa likha hai tumne, Lykin choonke tumne isko Continue karne ka bhi likha hai iss liye approve kar raha hooon.

Dekhte hain ke aage aage kia hota hai

Thanks and Waiting for More

Share this post


Link to post

hmmm likhey ka andaz tu kafi acha laga

dekhtey hai agey kia hota hai

waiting dear

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...